sâmbătă, 5 februarie 2011


Bună dimineaţa tuturor!

Ei bine în această dimineaţă m-am hotărât să îmi creez şi un un blog care să conţină doar chestii legate de bucărărie. Iniţiativa a fost mai greu de luat dar într-un final am luat-o। Nu voi promite mare lucru pentru că sunt un începător în ale gătitului, de fapt sunt pasionat în proporţie de 90% de cofetărie-patiserie aşa ca probabil pe aici vă veţi putea face ziza mai dulce; cum am mai spus sunt începător aşa că probabil voi mai da şi greş dar nu vreau să încep cu stângul oricum.

În acest mesaj de început ţin neapărat să-i mulţumesc unei mari gospodine şi prietenă, Laura Sava pentru toate sfaturile şi pentru tot ajutorul care mi l-a oferit până acum, mulţumesc Laura!
Şi cu acestea terminând, puţin mai târziu voi posta prima reţetă. Pupici şi s-auzim numai de bine, Florin!



3 comentarii:

  1. Florine, iti urez din toata inima "Bine-ai venit in blogosfera"!!! :P
    ...si iti multumesc pentru cuvintele prea-frumoase :)
    Te voi urmari cu maaare interes (si sint sigura ca nu numai eu)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asteptam retete cat mai delicioase

    RăspundețiȘtergere
  3. Florin, bine ai venit in blogosfera culinara, abia asteptam sa vedem cu ce ne incanti papilele gustative :)

    RăspundețiȘtergere